søndag, september 10, 2006

Filosofi, filosofa


Universitetslivet går sin gang, og for øyeblikket sitter jeg fast på 2. utkastet til akademisk skriving. Vi fikk tilbakemelding på 1. utkastet i starten av denne uka, men i dagene etter har jeg vært syk. Veldig irriterende, for jeg MÅ ha

1) skrevet om del to
2) skrevet ferdig del tre
3) skrevet del fire

innen klokken 12.00 kommende fredag! Jeg kommer liksom ikke i gang når jeg setter meg ned med arbeidet, og hittil har jeg skrevet usle 4-5 linjer og tenkt tomme tanker...:( Vel, det går seg vel til etter hvert håper jeg...!

Ellers så har ex.phil. så vidt startet, og en ting er klart: Filosofi er ikke bare interessant, i det minste ikke det foreleserne snakker om. Jeg kommer ennå ikke helt over at foreleseren i fullt alvor kunne fortelle at enkelte filosofiske retninger mener at vi ikke kan vite sikkert at det finnes en verden utenfor f.eks. lesesalen når vi er der...! Tullefilosofer...:p Og dette må jeg altså jobbe med og lage flotte og seriøse oppgaver om... Hmmm!

Ingen kommentarer: