onsdag, september 20, 2006


Jeg angrer mer og mer på kjøpet jeg gjorde for et år siden av min Medion laptop...! Jeg skulle visst bedre enn å kjøpe den. Jeg hadde sett meg ut en laptop fra Dell, men så fant jeg et tilbud på denne Medion-maskinen med omtrent samme spesifikasjonene, men rundt en tusenlapp billigere. Vel var tilbudet fra Prix, men jeg tok sjansen. Dumme meg! Maskinen viste seg å være laget av middels gode komponenter med dårlig oppdatering av driverne, og det har vært problemer stadig vekk. Først var det hastigheten pga masse småprogrammer, så viste det seg at å reinstallere ville si at jeg ikke kunne kun reinstallere Windows som er vanlig men måtte slette hele harddisken, så falt B-tasten av, og nå har mellomromstasten sluttet å virke... Arrrrgh!:( Men, jeg har jo en garanti da vil jeg tro...

Ingen kommentarer: