onsdag, september 20, 2006

Zzzzzzzz.....


Da sitter jeg her på HF-biblioteket(HF=Historisk-Filosofisk, "min" del av UiB) og ser på et tekstdokument jeg gjerne skulle sett borte. Har fått tilbakemelding fra veilederen om andreutkastet(det ble ferdig i tide!:D). De første to delene jeg har skrevet er bra, mens de to siste er mindre bra. Som den perfeksjonist jeg er, er ikke det hva jeg ønsker å høre, men i følge Bernt, som hadde dette faget i fjor, så er det ikke så farlig. Vi får ikke karakterer på dette sier han, kun bestått og ikke bestått, og det skal veldig mye til for å stryke. Så det er nå betryggende! Det viktigste nå er at jeg får skrevet alle fem delene og kildehenvisningene, så jeg kan levere dette inn før mandag klokken 13.00. Det er jo PitStop til helgen, så jeg får ikke mye tid til å jobbe med dette da.;) Derfor må jeg helst være ferdig før helgen, for mandag skal det ENDELIGE utkastet være ferdig, det er eksamensversjonen, så den bør helst være god nok til at jeg står...!

Ingen kommentarer: