torsdag, august 10, 2006

Studiene nærmer seg...


Whoa! Fire dager til jeg skal møte opp for første informasjonsmøte for året på UiB! 
Jeg skal som mange av dere sikkert vet starte på UiB og midtøstenkunnskap på UiB til høsten.
Gjett om jeg er spent! Gleder meg, og håper og ber om at året må vise at jeg har valgt rett!

Så langt har jeg søkt om studielån, betalt studieavgift og lest all info som har blitt sendt meg.
Så fort jeg har startet må jeg også registrere meg på en nettside og få med meg informasjonsmøtene og fadderuka, og så er semesteret i gang...! Entspannend! Ich habe grosse "Sommerfuglen"(ekte tysk er for pyser:-p) in meine "Mage"...! Eller noe i den dur...;) Skal i det minste holde dere oppdatert.:p

PS! Og om noen skulle være interessert, her er siden for studiet mitt.:)

1 kommentar:

Jarle Haugland sa...

Det er vel blitt et mer aktuelt studie enn du noensinne kunne tenke deg, (dessverre). Så får vi håpe de på høyden klarer å gi deg og dine medstudenter en balansert fremstilling av situasjonen. Jeg er foreløpig en liten tviler til det... :) Uansett viktig å se seriøst på denne ekstremt vanskelige situasjonen fra begge sidene. Lykke til!