tirsdag, november 07, 2006

Stumble!

En addon til Firefox som jeg aldri kan skryte nok av, er StumbleUpon. Finner stadig gullkorn gjennom det programmet, hvis funksjon er å vise en tilfeldig side fra nettet, sortert etter mine preferanser.

Nå nettopp kom det opp to sider, en med en YouTube-video, som dere MÅ se(fant dessverre ikke noen direktelink til videoen, men her er linken til siden: MIT Whiteboard. Veldig stilig!

Den andre siden jeg fant var en side med kristne musikkvideoer. Merkelig utvalg og reklamebannerne er........ukristelige for å si det mildt, men mistenker det er noen gullkorn liggende inne der et sted. Fant en merkelig video av Mercy Me, de var det eneste bandet jeg fant på forsiden som jeg har hørt om...:p

2 kommentarer:

Anonym sa...

nice. men du kunne ha lagt ut en link til den siden med musikkvideoer... :P

Nikolai sa...

Hæ? den la jeg nederst. Hmmm... Må ha noe å gjøre med den feilmeldingen jeg fikk da jeg først prøvde å poste innlegget...:p

Vel, her er linken:

http://www.yallwire.com/musicvideos/christian/new/10.html?jump=0